miercuri, 10 septembrie 2014

ROMANIA COLMATATA DE ANALFABETI FUNCTIONALI

Cum credeti voi ca poate functiona un sistem functonal al statului roman in conditiile in care angajatii, de-si cu diplome de studii superioare nu au discernamant si nu inteleg sensul cuvinteleo sau al frazelor din inscrisuri.Statistic numarul celor responsabili cu functionarea statului este de peste 4 milioane, motiv pentru care romanul se confrunta cu NEINDEPLINIRI ,NEREZOLVARI .Va pot da un exemplu concludent: De curand am solicitat I.P.J.GIURGIU, sa-mi programeze o data pentru a-mi instala familia pe proprietatea prevazuta in documente autentificate, verificate si cu certitudinea ca nu sunt false; POLITISTII mi-au raspuns ca familia de care ma-m plans ca ocupa abuziv proprietatea mea , si-au cumparat in localitate o proprietate si si-au construit pe 74 m. p. Motiv pentru care consider ca POLITISTII DE GIURGIU FAC PARTE DIN CEI 4 MILIOANE DE ANALFABETI FUNCTIONALI. Poate functiona statul roman in asemenea conditii? COMENTATI...2528956556 1355325884

Niciun comentariu: