joi, 25 septembrie 2014

PARINTI PROSTI LECTORI LA SCOALA HOTILOR

Am plantat pe domeniul public cu 6-7 ani in urma 8 pui de par altoiti. FERMIERII crescatori de capre primesc fonduri Europene tocmai pentru a-si plimba turmale de la ferma organizata in sat[ ograda prprie ]la islaz dimineata si seara. Au trecut si peste munca mea .au jupuit perii altoiti, care in timp , doar 7 si-au revenit.De 2 ani produc pere, copii le culeg cand sunt ca ouale de mari[ le vad rosii pe o parte] , le mananca de crude. In curte am plantat 60 de pui de peri altoiti din diverse soiuri, unii au intrat pe rod , altii nu. Langa gardul metalic sunt 2 pui care erau plini cu pere , se coc toamna, mi i-au recoltet numai noaptea. Se urca pe gard, si exista pericolul sa cada cu burtile in gard. Ma gandesc sa sacrific perii , la gard nu pot renunta, dar am muncit prea mult cativa ani incepand cu recoltarea perelor padurete ,scosul semintelor, semanarea ,intretinera altoirea cu diverse soiuri, apoi terenul nu produce altceva si acum cand rodesc sunt nevoit sa-i sacrific. Cauza fiind parintii prosti si pepiniera lor de hoti. Am hotarat ca in anumite ore gardul se fie pus sub tensiune [ CURENT ELECTRIC ] cu riscul ca voi ajunge in detentie, i-mi permit pentru faptul ca nu pot traii liber din cauza HOTILOR. I-mi pare rau ca nu am fost pregatit noaptea trecuta ELECTROCUTAM 4 COPII HOTI [ TIGANI CARUTASI, care nu merg la scoalA]. Pentru anul viitor ,ma voi pregatii sa-i intampin . CUI PE CUI SE SCOATE. Sunt hotarat sa-mi apar munca prin orice mijloace. Parinti hotilor ar trebuii sa fie pregatiti cu cosciugE pe dimansiunile hotilor- urmeaza GENOCIDUL... 2528956556

Niciun comentariu: