vineri, 12 septembrie 2014

AM DECLARAT RAZBOI TOTAL

Anul acesta am hotarat , dupa ce m-am confruntat cu foarte multe ploi sa muncesc mai putin anul viitor in gradin de zarzavaturi. M-au convins cresterile din abundenta a buruienilor sa le distrug cu erbicid , in primavara nu a dat rezultate ,am incercat si in sptembrie cu acelasi erbicid dar cu efect distrugator de data asta. Analizand situatia cu care m-am confruntat ,am ajuns la concluzia ca anumite firme nu-si protejeaza produsul si deja este falsificat si scump. Borfasii castiga enorm din aceasta escrocherie iar taranul lucreza cu sapa pana il gasesc damblalele. Pe viitor voi fi foarte atent ce cumpar si voi reclama la protectia consumatorului. Deci falsuri se vand si OROPSITULUI DE LA SAPA. RAZBOIUL VA FI TOTAL...2528956556 1355325884

Niciun comentariu: