marți, 9 septembrie 2014

4500 DE DOSARE GRELE LA D.N.A.

Doar atat deocamdata, sa nu aveti impresia ca la D.N.A. sunt numai usi de biserici, trebuie facuta curatenie periodic exact ca intr-o casa de buni gospodari. Eu am justificat cu documente notariala autentificate, verificate la CAMERA NOTARILOR PUBLICI ,si totusi s-a gasit o binedispusa sa ma trimita spre rezolvare la coruptii din judetul GIURGIU. Datorita lor nu pot sa ma bucur de proprietate cu intreaga familie. Castiga cel ce m-a furet cu hartii fara valoare [FALSURI]; Tocmai din acest motiv sunt nevoit sa vand unor familii numeroase nomade la preturi de nimic. Momentan proprietatea mea este ocupata de 2 familii de romani cu tupeu in mod abuziv. LEGILE STATULUI ROMAN nu-mi permite sa-mi apar proprietatea cu arma in mana, nu inteleg cum va indraznii sa-mi ceara sa-mi apar tara.2528956556 1355325884

Niciun comentariu: