marți, 23 septembrie 2014

PROVIDENTIALUL DAN PENTRU ROMANIA

Nu cred ca i-i trebuie lui functia de presedinte, are afacerea lui din care si-a infintat un partid al TRADATORILOR de neam. Interesant este faptul ca insista si justific eu de ce: l-am intalnit cand avea lopata in mana pe santierul din curtea U.R.M.O.A.S. INTR-O VACANTA DE VARA. Mi-a parut rau ca l-am apostrofat spunandu-i ca lopata aia nu-i de el ,arunc-o si dute la scoala. Foarte obraznic cu surasul de acum mi-a raspuns ca este deja la facultate ,de-si arata a copil de 14 ani, slab de te spariai, cu parul cret des si negru intens si probabil profitan-D de faptul ca nu ne cunosteam a continuat sa-mi spuna ca el munceste chiar daca taica-su este colonel si se lauda ca i-i va lua locul lui ceausescu si ca el va fi presedintele ROMANIEI ,CA VA FI UN PRESEDINTE MULT MAI BUN DECAT CEAUSESCU. Am plecat dezamagit de obraznicia cu care mi-a raspuns ,ca dupa multi ani sa constat ca OBAZNICUL DE ATUNCI CHIAR INSISTA SA AJUNGA PRESEDINTE. L-am ajutat cu 940 de samnaturi ,devenind astfel membru fondator, am schimbat primarul P.S.D. cu primar PPDD in judetul lui Dragnea de s-au crucit toti Teleormanenii. Atrecut prin furcile caudine si tot insista .Va intreb pe voi ,,DAN ESTE PROVIDENTIAL? "2528956556

Niciun comentariu: