joi, 11 septembrie 2014

PALME USCATE SI CRAPATE

Foarte multi ani m-am confruntat cu boala palmelor uscate , crapate si umflate. La inceput am crezut ca mi se trage de la STAFILOCOCUL AURIU- asa i-mi spusese o doctora internista, am inceput tratamentul cu fel si fel de unguente. De vindecat nu se vindeca doar se ameliora si mi-am dat seama dupa 5-6 ani ca se ameliora in functie de cum i-mi cheltuiam banii pe sticlele cu vin. cand mai faceam pauza 2-4 zile ,palmele mele dadea semne sa se vindece, cum serveam ceva la gratar si umflam o sticla chiar 2 de vin, inloc sa o iau razna cu capul ,a 2-a zi mi se umflau palmele ,crapau, se uscau ca smirghelu curgea sange si aveam usturimi de-mi venea sa le ghilotinez. De lucrat ,lucram cu manusi dar tot nenorocire era. Am fost plecat in SUEDIA 2 SAPTAMANI SI NU AM MAI CONSUMAT VIN, mi se vindecase palmele. Nu am zis nimic, m-am apucat sa ma muncesc cu niste lemne, dar nu pe uscat ca nu se recomanda, am servit bere grozava pana mi-au crapat iar palmele, si iar chinul de pe lume. Pentru a nu jignii berea suedeza mi-am zis ca merita un sacrificiu, munceam si ma tratam cu bunatati dupa care umflam cateva nenorociri.Am revenit in tara si am hotarat sa fac o pauza lunga. Mi s-au vindecat ranile , apoi am intrebat doctora ,,CE SECRET ASCUNDE VINUL SI BEREA DE-MI DISTRUGE PALMELE?" dupa o pauza de tacere mormantala si analiza mi-a raspuns cu o inteligenta fantastica. ,,ATAT BEREA CAT SI VINUL PENTRU A SE LIMPEZII SE TRATEAZA CU SULF, IAR D-TA ESTI ALERGIC, asa ca te inscrii la noi la POCAITI SI TE LASI DE A MAI CONSUMA ALCOOL, TE ASTEPT. 2528956556 1355325884

Niciun comentariu: