joi, 18 septembrie 2014

POSIBILITATEA DE A VOTA CU AUTOCARUL

Minunea HOTILOR DIN ROMANIA, au descoperit si nu de acum faptul ca se poate vota si cu autocarul s-au cu orice mijloc de teansport si de mai multe ori in mai multe sectii de votare .ATATA TIMP CAT DOAR NOI VERIFICAM...raspundem in fata noastra de rezultatul alegerilor. Intentionat l-am votat pe LIVIU DRACULA sa vedeti si voi cum este sa i-l ai in frunte obstii. Noi am scapat de el, vi l-am dat voua , sa va cunoasteti mai bine. E un geniu . a descoperit cum MORTII VOTEAZA, VOTUL MULTIPLU. Oricum i-i multumesc pentru faptul ca a turnat asfaltul si la mine in poarta, si asta doar in campania electorala. Cum a simtit ca am reusit sa candidez, de teama ca i-i suflu comuna a intervenit cu asfaltul, oricum m-am ales si eu cu ceva. Pai dupa 4 ani in care nu am stat cu mainile in san ,tot i-am sflat primaria, a castigat P.P.D.D. ,dar acum cu traseismul legiferat a castigat iar P.S.D. FOARTE DISTRACTIV...2528956556 1355325884

Niciun comentariu: