sâmbătă, 8 noiembrie 2014

USTUROIUL PRODUCE ALERGIE NU PENTRU TOTI

        De  peste  9  ani  m-am  tot  chinuit  zi  de  zi  cu  diverse  tratamente  pentru  a-mi  regenera  pielea  de  pe  palmele  crapate.  Printr-o  pura  intamplare  am  descoperit  ca  miraculosul  usturoi  i-mi  da  o  stare  de  alergie  cu  uscarea  palmelor,  mancarimi  apoi  crapau  cu  usturimi  insuportabile.  Foarte  multi  ani  am  dat  vina  pe  vinul  consumat  dupa  fripturile  la  gratar  de  duminica  sau  sarbatori.  Saptamana  trecuta  am  mancat  o  friptura  si  cu  usturoi  ,cu  parere  de  rau  am  refuzat  sa  beau  vinul  mult  ravnit,  crezan-d  ca  asa  nu-mi  mai  crapa  palmele.  Nenorocirea  a  constat  in  faptul  ca  de-si  am  evitat  sa  consum  vin,  palmele  s-au  umflat  precum  gogosile  de  nu  reuseam  sa  tin  nici  lingura  in  mana.  Mi--am  dat  seama  ca  sunt  alergic  la  usturoi  ,iar  la  o  analiza  amanuntita  ,  mi-am  reamintit  ca  sunt  alergic  la  ANTIBIOTICE  si  cum  usturoiulcontine  arsenic  ,pentru  mine  este  alergic.  Ma  mir  cum  de  medicina  pana  acum  nu  a  cunoscut  acest  amanunt.  Sunt  sigur  ca  sunt  multe  persoana  cu  astfel  de  alergii  care  ar trebuii  sa  se  protejeze  impotriva  consumului  de  usturoi.  2528956556

Niciun comentariu: