luni, 3 noiembrie 2014

PETEC DORU UCIGAS IN DECEMBRIE 1989?

            In  primavara  acestui  an  ma  deplasam  cu  autobuzul  la  Rosiori  de  vede,  de  la  statia  urmatoare  s-a  urcat  individul,  un  omulet  marunt  cu  fata  de  betiv  ,cu  gura  mare  fara  prea  multi  dinti  albi  slabanog  si  cu   o  educatie  rebela  acumulata  de  la  o  casa  de  copii  cu  multi  ani  in  urma.  Pentru  ca  ne  cunosteam  s-a  asezat  langa  mine  si  in  nemernicia  care  nu  la  parasit  nici-o  data  a  initiat  discutia  cu  tenta  de  mare  URA  PE  PENSIONARII  MILITARI,  probabil  am  zis  eu  din  cauza  nivelului  de  pensie.  S-a    dovedit  sa  nu  fie  singurul  motiv,  ulterior  a  afirmat  ca  nu  a  fost  admis  la o  scoala  militara  in  tinerete  motivând  ca  era  prea  scund.  Pentru  ca  m-a  intrebat  cati  am  omorat  la  revolutie,  i-am  adus  la  cunostinta  ca  nu  am  avut  armament  fiind  detasat  in  constructii  si  ca  chiar  daca  aveam  nu  mi-as  fi  impuscat  poporul  nici  cu  ordin  scris[  nu  pentru  asta  am  fost  instruit],  ba  mai  mult  ,,AM  INTERZIS  TRANSPORTUL  DE  MUNITIE  IN  CENTRUL  BUCURESTIULUI".  Pe  loc  s-a enervat  reprosandu-mi  ca  din  cauza  mea  el  nu  mai  avea  munitie  si  nici  ceilalti  din  jurul lui,  ILIESCU  ,DAN  IOSIF...  cu  un  ton  ridicat  afirma  ca  el  impusca  doar  MILITARI,  ca  o  razbunare  ca  nu  a  fost  primit  in  scoala  militara.  Tot  ce  misca in  uniforma  militaa  impusca.  Era  singurul  care  a  inceput  revolutia  din  1989  cu  o   automacara.  Dupa  atatia  ani  nu  cred  ca  mai  intereseaza  pe  cineva  crimele  savarsite  de  nemernic,  dar  nici  nu  cred  ca  a  spus  adevarul  ,si  totusi  in   noaptea  21-  22  decembrie  89  pe  la  ora  01,30-02.00,  o  autospeciala  de  gunoieri  transporta  numai  militari  ucisi[  foarte  multi]  controlata  de  mine  la  statie  C-TIN  BRANCOVEANU.  Nu  cred  in  laudele  lui,  dar  daca  el  chiar  a  spus  adevarul?.  Oricum  eu  m-am  eliberat  de  povara  grea  acum  la  03.00  noaptea.  Presupun  ca  mai  sunt  familii  indurerate  care  asteapta  sa-i  cunoasca  pe  criminalii  copiilor  lor.  Corect  ar  fi  sa  se  cerceteze,  nu  ca  o  razbunare.  Va  stau  la  dispozitie  pentru  elucidare.2528956556

Niciun comentariu: