luni, 24 noiembrie 2014

ASTAZI AM PLANTAT UN PUI DE MOLID

            O  frumusete  a  naturii  ignorata  de  multi  drusbasi  care  de-si  taie  in  nestire  ,nu  planteaza  .  O  minune  s-a  produs  ,MINUNE  DIVINA,  am  vizitat  cu  invitatie  un  taran  care  avea  2  molizi  frumosi  in  curte,  unul  era  cam  de  1  m.  inaltime  ,dar  plantat  sub  o  bolta  de  vita  de  vie,  cu  spirit  de  observatie,i-am recomandat  sa-l  mute  in  alt  loc  ,spunandu-mi  ca  nu-i gaseste  locul  i-am  propus  sa-i  dau  la  schimb  un  par  altoit,  a  fost  foarte  incantat,  m-am  ocupat  astazi  de  lucrare  si  suntem  foarte  multumiti.  Cu  greu  am  gasit  locul  de  plantat  bradutul,  acum  da  foarte  bine  la  intrare  in  casa  langa  balcon  [  intrarea  fiind  prin  balcon]  unde  vara  pe  seara  vom  sta  la  sueta    sub  mirosul  bradului..  MINUNE  pentru  ca  am  de  impodobit  deacum  in  fiecare  an  bradutul  de  SFINTELE  SARBATORI  DE  IARNA  FARA  SA  CUMPAR  SI  SA  INCURAJEZ  TAIERI  DE  PADURI   .2528956556

Niciun comentariu: