luni, 3 noiembrie 2014

PROST A-TI ALES, SI MAI PROST VETI TRAI.

Imnul de stat al Romaniei incepe cu ,,DESTEAPTA-TE nu mai fi PROST ROMANE" din plin a-ti demonstrat, l-ati ales pe cel ce v-a ingrasat cu inca 35 de taxe si impozite. Asteptati-va sa va cocoseze cu alte BIRURI SI DIN CE IN CE MAI MARI. Mi-e ciuda ca suport atata prostie din partea voastra, sunt pedepsit DIVIN in mijlocul vostru, cu actul de identitate in fata si tu nu stii cum te numesti?, nu stii in ce ce localitate te-ai nascut? in ce tara traesti si-mi amarasti mie viata? Din prostie si hotie nu te mai scoate nimeni, ti-ai votat calaul. Multi ca voi sunt titrati si au mers ca vacile inainte, cu creerul plin de toxine orasenesti sa-si anuleze bulestinul, ei au PRIBEGIT POPORUL pe care nu-l mai recunosc la revenire acasa, ,,VA RECOMAND SA AJUNGETI CRANTANELE CU ALESI VOSTRI CU TOT." Va intreb ,,de ce a intentionat viceprimarul din comuna mea sa-mi ofere 2 buletine votate înafara sectiei de votare?. Nu stia ca am votat si crezând ca ma duc sa votz ,trebuia ca eu sa introduc in urna pe langa buletinul meu inca 2 buletine gata stampilate de el. Nu cred ca au refuzat multi oferta lui. Secretarul primariei si sef de sectie de vot statea numai cu privirea in jos pentru a nu observa cine introduce mai multe buletine de vot in urna. S-a petrecut in satul Merisani com. Dobrotesti jud. TELEORMAN ROMANIA.2528956556

Niciun comentariu: