marți, 4 noiembrie 2014

INTOLERANTA LA ANTIBIOTICE

          In    tinerete  am  fost  tratat  cu  penicilina  fara  sa  fi  faut  testul  inainte,  [o  infectie  la  picior  de  a  bocanci  si  mersul  pe  jos  vreo  60  de  km.].  Ma  perpeleam  pe  jos,  simteam  ca  explodez  dela  atata  caldura,  ma  dezbracam  si  ma  perpeleam  pe  mozaicul  rece  ca  ghiata  fiind   iarna.  Zilele  trecute  intr-0  seara  am  mancat   usturoi,  am  constatat  ca  toarema  umflu,  nu  reuseam  sa  inchid  palmele,  Pana  dimineata  m-am  desumflat  apoi  am  constatat  ca  pe  palme  mi-au  aparut  cateva  taeturi  ustura.  Usturoiul  este  antibiotic,  iar  eu  dadeam  vina  pe  sulful  din  vin  pentru  palmele  crapate  si  uscate.  Aseara  am  baut  2  pahare  de  vin  fara  sa  mananc  usturoi  si  nu  mi  s-au  umflat  palmele  .  Concluzia  este  ca  ,,AM  DESCOPERIT  LEACUL  PALMELOR  CRAPATE  SI  USCATE"  2528956556

Niciun comentariu: