marți, 4 noiembrie 2014

IARTA-I DANE CA NU STIU CE FAC, DIVINITATEA NU-I VA IERTA.

          940  de  semnaturi  am  adunat  din  poarta  in  poarta  din  satul  meu  pentru  a  infiinta  PARTIDUL  POPORULUI.  era  iarna,  umblam  parca  trimis  de  cineva,  nu  m-au  inteles  chiar  toti,  dar  si  cei  ce  m-au  inteles  acum  au  tradat.  Nu  m-au  tradat  pe  mine,  au  tradat  o  cauza  divina[  va  dati  seama  ce  scriu?  eu  care  am  avut  carnet  P.C.R.?chiar  nu  va  pune  pe  gânduri?  60  de  voturi  ai  avut  DANE  DIN  SATUL  MEU  ,  doar  60  nu  l-au  tradat  pe  DUMNEZEU.  Sigur  ca  vor  suporta  rigorile  DIVINE.  Ce asteapta  ceilalti  de  la  CALAII  LOR?,,  LASA-I  BA  ASA  CUM  NI  I-AM  FORMAT  ,NOI  AM  MUNCIT  DIN  GRU  CU  EI  ,AI  VENIT  TU  SA  II  DESTEPTI  ,TE  LINSAM  SA-U  TE  DAI  DE  PERTEA NOASTRA,  NE  SPUI  NOUA  CE  VREI  SI  I-TI  ASIGURAM  totul  cu  conditia  sa-i  lasi  pe  mana  noastra.2528956556

Niciun comentariu: