miercuri, 24 decembrie 2014

NU POT SATURA TOT SATUL.

         De  curând  am  fost  plecat  in  ITALIA  cateva  zile  ,  nu  am  venit  cu  mana  goala.  Un  om  cu  protectie  DIVINA  ,m-a  ajutat  cu  multe  daruri  alimentare  si  imbracaminte  ,  pe  care  le-am  distribuit  copiilor  de  la  0-14  ani  ,batranilor  aflati  in  dificultate,  am  gasit  batrani  de  peste  90  de ani  care  au asteptat  sa  le  treaca  pragul  MOS  CRACIUN  ,DAR  AU  AVUT  PARTE  DOAR  DE  MOS  GERILA.  Aproximativ  100  de  batrani  au  avut  fericirea  imensa  sa  primeasca  de  la  mos  CRACIUN  darurile  de-o  viata  asteptate.  Cu  lacrimi  inghetate  pe  obraji  ,cu  mainile  tremurande  ,cu  greu  iesau  in  usa  casei  friguroase  ce  statea  sa  cada  ,  vorbeam  mai  tare  si  mai  rar  ,  apoi  plecam  spaland  pentru  moment  un  pic  din  saracia  lor  de-o  viata..  In  urma  mea  se  auzea    un  hohot   inabusit  de  plans  batran.  Nu  va  doresc  sa  asistati  sau  sa  treceti  prin  clipe  grele de  care  am  avut  parte.  Pentru  faptul  ca  sunt  multi  ,  iar  eu  sunt  singur  ,va  solicit  sprijinul  sa  aprindem  impreuna  speranta  ,  de  la  MOS  CRACIUN  PE  VIITOR.  2528956556 

Niciun comentariu: