luni, 8 decembrie 2014

GESTIONATI DIVIN ?

       Analizând  cu  mare  atentie  si  pe  o  perioada  de timp  indelugata  ,in  diverse  ipostaze  ,  am  concluzionat  faptul  ca  foarte  multi  dintre noi  nu sunt  intamplatori.  Au  fizionomii  diferite  ,  au  inteligenta  mult  peste  ,  sunt  inzestrati  cu  anumite  talente  sunt  capacitivi,  sunt  salvati  miraculos,  semn  ca  inca  nu  si-au  indeplinit  inca  misiunea  pentru  care  au  intrat  in  context.  Atentie  ,nu  ignorati  ,ei  au  nevoie  de  sustinerea  voastra  ,  nu  le  ridicati  bariere  ,ei  se  sacrifica  inclusiv  pentru  voi,  nu-i  invidiati,  nu-i  dusmaniti  nu-i  atacati,    incercati  cu  puterile  voastre  sa-i  intelegeti.  Eu  am  fost  salvat  de  un  trimis  DIVIN  de  la  o  distanta  de  peste  2000  de  km.  care  in  doar  cateva  momente  l-am  cunoscut,  ne-am  imprietenit  ,  ne-am  inscris  intr-un  context  si  mi-a  salvat  viata.  De-atunci  presimt  ca   inca  nu  mi-am  indeplinit  misiunea,  deja  am  initiat  un  proiect  care  a  inceput  sa  functioneze  pentru  multi  bolnavi  fara  prea  multe  sanse  din  zona  in  care  traesc.  Comentati...2528956556

Niciun comentariu: