marți, 30 decembrie 2014

NU AM CHEF SA CONTRIBUI LA CONSTRUCTIA AUTOSTRZILOR.

        Adica  eu  sa  va  construiesc  autostrazi  pe  banii  mei  ,  pentru  ca  voi  europenii  sa  ma  coplesiti  cu  marfurile  voastre  pline  de  specula  sau  de preturi  europene?  Sa  ma  rugati  si  nu  va  voi  permite  sa  construiti  voi  pe  banii  vostrii.  NU  SI  NU,  nu  am  nici un  interes  raman  fara  loc  de  munca  ,  produc  pentru  mine  si  la  pret  suportabil,  de  ce  trebuie  sa  am  inclus  in  pret  si  costul  autostrazii  dar  si  km  parcursi  de  marfa  ta?  Uniunea   Europeana  daca  era  credibila  instituia  un  singur  presedinte  ,un  singur  parlament,  un  singur  nivel  salarial  acelasi  pret  european  ,  aceleasi  drepturi.   UNIUNEA  EUROPEANA  ARE  27  DE  PRESEDINTI  ,27  DE  PREMIERI  27  DE  PARLAMENTE  O  BIROCRATIE  IMENSA  ,  27  DE  JUSTITII  DIFERITE,NICI  NU-MI  POT  INCHIPUII  CATE  BANDE  DE  MAFII  SI  HOTI  A  CREAT  ACEASTA  UNIUNE  EUROPEANA.  Consider  ca  este  o  constructie  PROST  GANDITA    care  trebuie  regandita  si  finalizare  reusita.  2528956556

Niciun comentariu: