vineri, 26 decembrie 2014

AM INTERVENIT PENTRU DOTAREA SPITALULUI CARITAS.

             In  vara anului  trecut,  am  dvenit  prieten  foarte  bun  cu  un  TRIMIS  DIVIN  din  Italia  ce  ratacea  prin  satul  meu,  cautan-d  biserica.  Cum  era  ora  12-30  ,era  inchisa  ,  dar  a  insistat  si  l-am  intrebat  daca  doreste  sa  doneze  ceva.  A  confirmat  si  am  chemat  ajutorul  preotului,  lucrarea  s-a  inplinit,  Dupa  ce  ne-am  cunoscut  suficient  la  scurt  timp  am  ajuns  in  Italia,  unde  l-am  rugat  sa  nu  mai  caseze  tehnica  medicala  ,sa  o  doneze  spitalului  CARITAS  DE  LA  ROSIORI  DE  VEDE.  .  Deja  a  donat  cateva  aparate  foarte  scumpe  la  care  noi  nu  visam,  si  programul  continua  sa  ia  amploare.In  februarie  va  sustine  un  congres  pe  probleme  medicale  .  Va  relatez  acest  lucru  ,  cu  rugamintea  sa  urmati  exemplul  in  ceace  priveste  dotarea  spitalelor  din  tara  cu  tehnica  medicala.  Apelez  la  toti  cei  ce  sunteti  plecati  prin  lume.  2528956556

Niciun comentariu: