marți, 10 martie 2015

VALOAREA INESTIMABILA .,DEPASESTE 1000 DE KG.

               Va  rog  sa  ma  intelegeti  ca  eu  doar  banuiesc  unde  ar  fi  acele  placute  de  aur  de  la  Sinaia.  Si  daca  doar  banuiesc   cui  sa  ma  adresez ? ,  eu  nu  voi  ajunge  niciodata  acolo,  implica  niste  costuri.  Cu  siguranta  ca  mi-as  dorii  sa  fie  vazut  tezaurul  DACIC  de  tot  poporul  ,  nu  voi  indraznii  sa  conving  ,  pentru  ca  nu  am  cautat  sa  conving  .  Riscul  este  prea  mare,  cine  i-si  poate  asuma  un  asemenea  risc?  Sunt  convins  ca  la  vremea  respectiva  cei  ce  l-au  vazut  au  trecut  in  nefiinta.  ATENTIE!    eu  doar  banuiesc  si  deja  mi-am  luat  un  ris  foarte  mare.  In  cine  se  mai  poate  avea  incredere  astazi,  când  ne  confruntam  cu  nemernicii?  Nu  ma  duc  eu  sa  dau  cu  sapa  in  munte  ca  altii  sa  ma  elimine.,  si  nu  voi  vorbii,  cine m-ar  crede?  cine  este  cel  ce  va  investii  in  himere?.  Nu-i  nimic  sigur  ,dar  si  daca  este?  sunt doar  presupuneri.  totul  este  sortit  sa  ramana  asa  cum  este  acum.

Niciun comentariu: