duminică, 8 martie 2015

CU APA TULBURE VA IMBATATI ROMANI?

                 De  la  revolutia  din  1989  toti  am  lovit  cu  pietre  in  armata  romana,  am  demonstrat  dusmanilor  ca  noi  suntem  mai  dusmani  când  este  sa  sustinem  financiar  APARAREA  TARII.  Noi  toti  am  contribuit  sa  dusmanim  haina  militara,  si  nici  nu  ne-a  deranjat,  De  foarte  multi  ani  pe  strazile  tarii  nu  s-a  mai  vazut  militar,  Noi  am  dezbracat  armata  de  haine,  am  DECIMATO  am  lasato  fara  armament.  Suntem  dusmanii  nostrii,  si  ai  armatei  romane  UNII,   care  cum  a  ocupat  un  tron  regal  la  Cotroceni,  pentru  a  se  mentine  pe  tron  a  jucat  cum  au  cantat  ORGANIZATIILE  SUBVERSIVE  care  de  foarte  multi  ani  si-au  dorit  ROMANIA  PE  TAVA.  Ei  acum  jubileaza  ,  nu  s-au  luptat  cu  armata  romana  pentru  a  distruge  economic  poporul  roman.  AGENTURILII  straine  au  patruns  peste  ei  in  audienta  la  Cotroceni,  i-au  strans  de  MOMITE  pana când   au  acceptat  sa-si  distruga  apararea  tarii.  NU  AU  PROCEDAT  CA  DOMNITORUL  BRANCOVEANU.  Va  intreb  pe  voi  chiar  toti  sunteti  dusmanii  poporului  roman?  ai  armatei  romane?  REGRET  CA  AU  AJUNS  DOAR  LASI  SI  TRADATORI  PE  TRONUL  TARII.  Nu  se  mai  intimideaza  nimeni  când   aude  de  poporul  lui  Burebista.  Vom  fi  striviti.  si  iar  vom  fi  sclavii  altora  si  nemernicii  planetei.1436606821668797
 

Niciun comentariu: