luni, 19 ianuarie 2015

VECINI, PROSTI, TARANI PUTUROSI SI HOTI.

          Pana  si  primarul  ,intr-o  bunazi  nu  a  mai  rabdat  si m-a  intrebat,,CUM  DE  POTI  TRAII  D-LE  PRINTRE  VECINI  AIA  CA  SUNT  PREA  PROSTI"?Am  avut  surpriza  vietii  mele,  constatan-d  ca  i-i  analizase  si  primarul.VRE-0  2  ani  casa mea   nu  a  fost  locuita,  in  schimb  a  fost  golita,  curte  curatata  de  lemne  ,  porumbei,  cereale,  si  a  trebuit  sa  o  iau  de  la  0,    jubilau  când  in  2005  am  fost  inundat,  si  am  luat-o  de  la  0  iarasi,  acum  pentru  ca  am  adus  cadouri  de  mos  Craciun  de  vre-o  2  ani  ,m-au  umplut  de  injuraturi  si  blesteme.  Astazi  unul  dupa  ce  mi-a  raspuns  cu  greu la  salut  ,mi-a  spus  ca  l-am  suparat  ca  nu  i-am  dat  lui  o  racheta  de  tenis  destinate  pentru  sacoala.Pai  la  40  de  ani  daca  vrei  sa  joci  imprumuti  material  sportiv  de  la  scoala  ,joci  tenis  apoi  restitui  materialul.  A  ramas  tot  suparat  ,  ca  ma  ajutase  sa  descarc  cadourile  venite  din  ITALIA.  Si-a  primit  recompensa  la  vremea  respectiva  ,  el  a  vrut  racheta  in  conditiile  când  mai  avea  4  acasa.  JUDECATI-L  VOI!...2528956556

Niciun comentariu: