marți, 13 ianuarie 2015

RASPUNS PENTRU REALITATE TV.

              Dupa  cate-va  luni  de  la explozia  depozitului  de  munitie  din  Serbia  când  a  si  inceput razboiul,  impreuna  cu  colegii  am  dejucat  actiunea  terorisata  la  un  depozit  de  munitie  care  avea  in  componenta  22  de  buncare  pline.  Cel  ce  minase  depozitul   cu  36  de  calupuri  de  trotil  s-a dovedit  a  fi  un  soldat  cu  nume  unguresc.  Sigur  ca  la  vremea  respectiva  nu  am  vorbit  ,  aceste  evenimente sunt  secrete,  dar  gravitatea  evenimentului  a  ceace  urma  sa  se  intample,  la  scurt  timp  a  avut  urmari:  un  coleg  a  facut  infarct  si  a  murit  ,  unul  a  facut diabet  si  hepatita,  eu  am  facut  infarct  ,  de  care  nu  am  stiut  când  l-am  facut  si  am  suferit  o  interventie  pe  inima  DUBLU  BAIPAS.  In  concluzie  in  acea  zi  am  salvat  o  localitate  foarte  numeroasa,  vietile  a  câtorva  mii  de  militari,  am  evitat  o  paguba  materiala  imensa  iar  ROMANIA  cu  siguranta ca  ar fi  fost  atacata,  sub  pretextul  ca  ne vin  ajutoare  .Atacuri teroriste  se  produc  mereu  dar  armata  este  totusi  vigilenta  si  le  poate  dejuca.2528956556

Niciun comentariu: