vineri, 21 august 2015

IN DOAR 3 NOPTI - VINDECA-TI BOALA DE PIELE.

     Am  lucrat  cu  matreiale  de constructii  .  Am  citit  pe  sac  ,  faptul  ca  trebuie  sati  ei  anumite  masuri  de  protectie.  Cu  toate  masurile  luate  ,  mi-a  cazut  un  pic  de  material  [  glet  ]  pe  partea  superioara  a  labelor  picioarelor.  Dupa  circa  1  ora  mi-am  spalat  picioarele,  ma  ciupea  pielea  ,  am  incercat  diverse  tretamente  fara  rezultat  Ciuperca  se  tot  extindea.  .  In  vro  2  ani  petele  [  pielea  afectata  cu  mancarimi  se  marise  cam  cat  o  lamaie.    Am  hotarat  sa  incerc  cu  BICARBONAT.  Am  spalat  cu  apa  calda  si  sapun  ,am  lasat  sa  se  zvante  piciorul  si  am  udat  o  bucata    de  tifon  cu  mai   multe  straturi ,  l-am  presarat  cu  bicrbonat  din  abundenta,  apoi  l-am  fixat  pe  petele  respective..  SEARA  recomand  sa  faceti  acest  lucru
         Dupa  un  anumit  timp  dispare  mancarimea  si  apare  o  senzatie  de  usturime  ,care  in  timp  devine  insuportabila.  Va  trebuii  sa  suporti  acea  usturime,  semn  ca  bicarbonatul  si-a  inceput  atacul.  Dimineata  aerisiti  piciorul  fara  al  spala,  aruncati  tifonul  folosit,  sigur  ca  mai  apar  senzatii  de  mancarime  ,  nu  va scarpinati,  ,  trebuie  sa  va abtineti  ,  mai  apar  si  senzatii  de  usturime.  Seara  spalati  cu  apa  calda  si  sapun[  apa  sa  fie  fierbinte  pentru  a  se  deschide  porii,  si  repetati  totul,  inclusiv  a  3-a  noapte  A  4-A  zi  deja  a  disparut  senzatia  de  mancarime,  daca  inca  nu  a  disparut  ,  veti  insista  inca  2-3  nopti  pana  dispare  senzatia  de  mancarime  in  totalitate..  Si  uite  asa  scapati  de  bolile  de  piele.
 

Niciun comentariu: