miercuri, 4 februarie 2015

TAXA PE NUMELE DE SFANT E DAR DIVIN?

            Sunt  convins  ca  asa  este,  pai  cred  ca  ar  trebuii  sa  plateasca  toti  enoriasii  din  toate  religiile,  si  pentru  ca  noi  romanii  am  primit-o  in  dar  de  la  atot  puternicul,  la  noi  trebuie  sa  se  adune  toti  banii.  Toata  planeta  trebuie  sa  ia  la  cunostinta  despre  taxa  divina,  si  daca  ceva  nu  se  intelege  pentru  ca  unii  sunt  grei  de  cap  ,se  pot  interesa  la  patriarhia  romana,  la  PREAFERICITUL  CAND  ARE  BANI.  In  ceace  ma  priveste  ,mi-as  dorii  sa  achit  si  eu  o  taxa,  dar  nu  am  dreptul  acesta  divin,  NUMELE  MEU  ESTE  ION  [  nume  de  sluga ],  uitat  de  DIVINITATE,  si  totusi  cred  ca  prin  penitenta  si  prin  rugaciune  ,  poate  si  prin  mita  as  putea  sa  obtin  dreptul  sa  platesc  si  eu TAXA   ca  ROB  AL  LUI  DUMNEZEU .  2528956556

Niciun comentariu: