duminică, 19 octombrie 2014

DOVLEACUL BUCALAT DE AUR

Cand l-am vazut in piata la MILANO, nu mi-a venit sa cred ochilor: o imensitate de vreo 20 de kg. de culoarea aurului, cu carne groasa si de un portocaliu intens. Taiat pe jumatate, am vrut sa-l cumpar pe tot dar nu aveam atatia bani, ma interesa cateva seminte dar italianul nu se lasa convins sub nici-o forma, am apelet la o persoana sus pusa care a cumparat jumatatea de dovleac fara sa-l ia acasa si mi-a dat 9 seminte. Gestul a costato 50 de euro, bineinteles ca nu mi-a spus atunci dar deabia acum am auzit pe altcineva spunandu-mi dupa ce mi-a vazut cei 10 dovleci pe care ii am in vrej. Uimitor este faptul ca in timpul cresterii isi tot schimba culoarea: prima data apar albi cu floarea in bot, apoi pe masura ce mai cresc se ingalbenesc ,apoi te surprind cu o culoare verde deschis trec spre verde intens pana ajung spre negru si tot cresc de li se ingrosa feliilesi deodata ii vezi ca incep sa se schimbe intr-o culoare portocalie direct din verdele spre negru. Sunt foarte interesanti si dau un adevarat spectacol in timp ce cresc. Suntem in 19 octombrie si inca nu au ajuns la culoarea aurului. Nu am taiat niciunul ,as putea sa risc unul sa vad ce este inauntru, dar vreau sa am mai multe seminte care sa germineze ,asa ca prefer sa ma certe sotia in fiecare zi decat sa-mi strice vre-un dovleac. Voi ce ma sfatuiti? 2528956556

Niciun comentariu: